سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

حرم ائمه، در بقیع، در سامراء را، تخریب کردند؛ ما اعتراض کردیم!

حرم عسکریین را دوباره تخریب کردند؛ حرمت کربلا و کاظمین و نجف را هتک کردند؛ ما اعتراض کردیم!

به افغانستان، به عراق، به لبنان، به غزه، حمله کردند؛ ما اعتراض کردیم!

احمد یاسین، رنتیسی، مغنیه را، کشتند؛ ما اعتراض کردیم!

به خمینی، به خامنه ای، به سیستانی، توهین کردند؛ ما اعتراض کردیم!

از پیامبر، از ائمه، انتقاد کردند؛ ما اعتراض کردیم!

به پیامبر، توهین کردند؛ کاریکاتورش را، کشیدند؛ ما باز هم اعتراض کردیم!

نتیجه: به امام زمان هم توهین کنند؛ کاریکاتور خود خدا را هم بکشند؛ ما باز هم اعتراض می‏کنیم! پس مرحبا و صد بارک الله به ما و اعتراضاتمان!!!

دوستان! همه با هم بیایید اعتراض کنیم، اصلا بازی راه بیاندازیم، اسمش را هم بگذاریم اعتراض بازی! چه نشسته‏ایم؟ پاشید برویم شیشه‏های سفارت بریتانیا را بیاوریم پایین- زکّی، شیشه‏هایش نشکن است!- خوب سفارت انگلیس نشد برویم سفارت سوئیس که منادی صلح و بی‏طرفی در دنیاست، ولی بی‏خود کرده شده حافظ منافع شیطان بزرگ، یا سفارت مصر، یا دفتر سازمان ملل؛ آن جا نشد مقابل قوه قضائیه هم بدک نیست. آن جا هم نشد، درب خانه‏هایمان که آزادیم. باور کنید ما همه‏مان مسئولیم، فردای قیامت از دماغ‏هایمان می‏گیرندمان آویزان می‏کنند که چرا اعتراض نکردی؟ آن‏قدر اعتراض کنیم که این حنجره‏ها جِرواجِر شود، آن‏قدر اعتراض کنیم که باد فتق بگیریم! آن قدر اعتراض کنیم که از ما تحت‏مان بزند بیرون! آن قدر اعتراض کنیم که...

به عنوان یک مسلمان- حداقل در ظاهر-، به عنوان یک شیعه- باز هم حداقل در ظاهر-، به عنوان یک بچه سید- این یکی ظاهری نیست، شجره‏ نامه‏اش موجود است!- به تمام مشرکین، کفار، زنادقه، انجیلیان، یهودیان، بهاییان، وهابیان، صهیونیستها و... که دوست دارند سر به تن من و دین و آئینم نباشد، اعلام می‏نمایم هر غلطی دوست دارید بکنید، هر بلانسبت ... را بخورید، هر چرندی را که دل‏تان می‏خواهد بگویید و بنویسید و بکشید. وقتی خود خدا نمی‏خواهد شما را هدایت کند من چرا به زور شما را به بهشت برم؟ وقتی خود خدا دست‏تان و دست شیطان را باز گذاشته، من این وسط چه کار می‏توانم کنم؟ ما همه از یک پدر و مادر زاده شده‏ایم، فقط کمی با هم فاصله داریم، خدا خواسته مرا این‏جا آفریده و شما را آن‏جا، حالا هر چه هم به من و دین و آئینم توهین کنید ناراحت نشده و ککم نمی‏گزد، می‏دانید چرا؟

اول این‏که می‏دانم حق با دین و آئین من است -نه با خودم البته- و هرچه بخواهید با فوت‏هایتان نور این حق را خاموش نمایید، نمی‏توانید -این‏بار من به شما می‏گویم زکی!-. دوم این‏که امامی دارم که همگان منتظرش هستیم و به آمدنش مطمئنم، اول می‏آید و عین عدل را، عین خوبی را و عین اسلام حقیقی را به همه‏مان نشان می‏دهد، آن‏وقت از دو حال خارج نیست، یا خوش‏تان می‏آید و به قول برخی از مرکب ابلیس یا همان خر شیطان پیاده می‏شوید و مثل ... پشیمان می‏شوید و به امام ما اقتدا می‏کنید، همان‏گونه که عیسی ناصری علی نبینا و اله و علیه‏السلام اقتدا خواهد کرد؛ یا این‏که هم‏چنان سوار مرکب شیطان می‏مانید و به‏راه خود ادامه می‏دهید که در آن‏صورت امام‏مان به‏تان می‏فهماند که یک من ماست چقدر کره دارد.

پس برادر و خواهر عزیز و دل‏بند غیرمسلمان، تا وقتی نه اسلام راستین را شناخته‏ای و نه مسلمان درست و حسابی به چشم دیده‏ای، به تو حق می‏دهم هر ... را بخوری!

شیعیان عزیز و راستین، از همه شما نیز شرمنده‏ام که این چنین سخن گفتم، نه حجتی هستم و نه اخباری و نه تکفیری و نه... ولی به گمانم این یک‏بار این‏طور اعتراض کنم به‏تر است! عبدالمطلب رحمةالله علیه که جد پیامبر بود، جلوی سپاه ابرهه را نگرفت و به ایشان گفت کعبه خدایی دارد که می‏تواند محافظش باشد، راستش را بخواهید از دست هیچ‏کداممان کاری ساخته نیست، و این گره‏ای است که جز با قدرت لا یزال الهی باز نخواهد شد. والله اعلم...

... وَاهْدِنا بِهِ لِمَا اخْتُلِفَ فیهِ مِنَ الْحَقِّ بِاِذْنِکَ، اِنَّکَ تَهْدی مَنْ تَشاءُ اِلى صِراط مُسْتَقیم، وَانْصُرْنا بِهِ عَلى عَدُوِّکَ وَعَدُوِّنا اِلـهَ الْحَقِّ آمینَ، اَللّـهُمَّ اِنّا نَشْکُو اِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَآلِهِ، وَغَیْبَةَ وَلِیِّنا، وَکَثْرَةَ عَدُوِّنا، وَقِلَّةَ عَدَدِنا، وَشِدّةَ الْفِتَنِ بِنا، وَتَظاهُرَ الزَّمانِ عَلَیْنا، فَصَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِهِ، وَاَعِنّا عَلى ذلِکَ بِفَتْح مِنْکَ تُعَجِّلُهُ، وَبِضُرٍّ تَکْشِفُهُ، وَنَصْر تُعِزُّهُ وَسُلْطانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ، وَرَحْمَة مِنْکَ تَجَلِّلُناها وَعافِیَة مِنْکَ تُلْبِسُناها، بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 87/1/16ساعت  3:58 صبح  توسط  
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    والسلام!
    [عناوین آرشیوشده]