سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ده سانت حیاتی!

به نقل از یکی از اساتید منورالفکر علوم سیاسی که معترض به برخوردها با بدحجابی بوده اند، خواندم که: مگر طالبان چقدر فرق با شرایط امروز ما داشت؟ فوقش ده سانت!(اشاره به اجبار ریش برای مردان و پوشاندن صورت برای زنان. هم ایشان ظاهرا در کلاسهایش انقلاب را با عین می نویسد و خیلی هم جوش می آورد و حرص می خورد!).

راستش می خواهم سخن آقای دکتر را ملاک قرار دهم. اما ظاهرا جناب ایشان در تعیین مصادیق آن ده سانتی های اختلاف بین ما و طالبان اندکی کم لطفی فرموده اند!

مثلا یکی دیگر از مصادیق آن ده سانتی ها همین زبان شیرینی! است که به راحتی در کامشان می گردد. مطمئنا ایشان اگر کمی دقت فرموده و جُستاری اندک در اعضا و جوارحشان بنمایند، باز هم از این ده سانتی های حیاتی پیدا خواهند کرد!!! فتامل. حالا ج.ا بهتر است یا طالبان!؟ بله پدر جان!

حاشیةالتحریر:

راستش من نه جوگیر شده ام و نه خیلی جوش آورده ام، چرا که از من دیگر گذشته. خیلی هم اهل شلوغ بازیهایی که برخی می کنند نیستم، دوست هم ندارم کلیشه ای و شعاری حرف بزنم. فقط جواب برخی را باید به مانند خودشان داد، نیازی هم به هک کردن سایت و زنگ زدن و... نیست. با اینکه اگر کسی حرف مفت زد نباید جوابش را مفت داد ولی چه کنیم که گوش برخی سنگین تر از این حرفهاست و باید برجکشان را زد! ببخشید اگر خط قرمز را عبور کردیم.

ان شاءالله اگر حال و روزم بهتر شد، فعالتر می شوم.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 86/2/16ساعت  8:4 صبح  توسط  
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    والسلام!
    [عناوین آرشیوشده]