• وبلاگ : 
  • يادداشت : فتنه يا عقده!؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الهدي 

    سلام عليكم

    اول /تشكر بابت احوال پرسي تون.

    دوم/با يک مطلب موافق نيستم : که برقع نمادي از مبارزه و جهاد است " با اينکه خودم قلباً مايل به استفاده از اون هستم اما در شهري مثل تهران بيشتر به لباس شهرت شبيه تا نماد مبارزه .ببينيد ما نمي تونيم سليقه خودمون رو به يک نماد مبدل کنيم.در زمانه ما همين حجاب کاملي که مد نظر دينمون هست خودش بزرگ ترين سلاحه. هر چند اين بيچاره هم گرفتار مد شده اما باز هم نوع درست و حسابيش خيلي عاليه.

    هر چند شما اختيارش رو داريد و مي تونيد بفرماييد استفاده کنند :دي

    و از اين اختيارتون کلي هم کيف کنيد :دي تر

    .

    .

    .فيلم فتنه رو نديدم. خيلي هم دوست ندارم كه ببينم.اما در جريانش هستم.در اين بلبشوي آدم ها خيلي هم خارج از تصور نيست كه اونايي كه قدرت و توانايي بيشتري دارند ازش به نفع خودشون هر چند فضيحانه استفاده نكنند.مهم نوع برخورده كه خب بهش اشاره كرديد.

    راستي چرا بچه هاي مذهبي و هنرمند ما فيلم هايي با موضوعات به درد بخور نمي سازند .و اصولا فيلمساز نيستند؟؟

    آقايون و خانم هاي هنرمند لطفا زكات هنرتون رو بديد!

    اين شعارهاي طولاني دردي دوا نمي كنه.

    موفق باشيد.

    ياعلي.ع.

    پاسخ

    و عليکم السلام. خواهش ميشه؛ نگران شده بوديم از غيبت طولاني؛ البته چند تا حدس ميشه زد که فعلا بماند!از شما بعيده اين حرف! پاسخ به اين اشکال رو در همون پست عکسهاي پوشيه در جواب کامنت خانم بشري دادم. ببينيد ملاک در شهرت شدن لباس، عرف متشرعه هست نه عرف غير متشرعه. مثلا همين چادر در بلاد غير مسلمين پوشش عادي اي نيست و منحصر و تک هست اما ديگه به اين نميگن لباس شهرت چون لباس شهرت در عرف متشرعه معنا پيدا ميکنه. حالا حکايت پوشيه هم همينه؛ چون در تهران باعث نگاه ديگران ميشه که نميشه لباس شهرت، چه بسا همين نگاه عده اي رو به فکر فرو ببره که چرا در شهري با اين همه خانم ترگل و ورگل اين خانم پوشيه زده؟اگر به حجاب کامل باشه که مانتو هم ميتونه حجاب کاملي باشه اما چرا به اکمل فکر نکنيم؟ وقتي عده اي با بي حجابي و بي حيايي باعث ريختن قبح مي شوند چرا خانم محجبه بايد عقب نشيني کنه و به چادر اکتفا کنه؟ چرا خانم محجبه بايد هميشه دفاعي کار کنه؟ نتيجه ميشه همينکه چادر هم به اضمحلال و استحاله کشيده ميشه. نميخوام خيلي روي پوشيه متوقف بشم چون به قول شما سليقست و مهمتر از اين چيزاي ديگه اي هست اما با عقب نشيني موافق نيستم.حالا ما خودمون از اين اختيار استفاده نکنيم مطمئنا سعي ميکنيم به اونهايي که روشون ولايت داريم بقبولونيم استفاده از پوشيه رو. با صرف فيلم سازي کاري از پيش نميره، ريشه بايد درست بشه که اگر درست شد فيلم و اينها خود به خود حل ميشه. مويد باشيد. علي يار.