• وبلاگ : 
  • يادداشت : والسلام!
  • نظرات : 18 خصوصي ، 42 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     

    سلام

    نميدونم چي بايد گفت

    فقط متوجه نشدم شما الان هستين يا رفتين

    نه من... نه او

    همين

    پاسخ

    سلام عليكم.بالاخره شما تحريم كامنتي وبلاگ مارو شكونديد؟ البته ديگه كمي دير شده.بنده زنده هستم ولي ديگه اينجا نمي نويسم.همان
    + الهدي 

    سلام عليكم

    تبريک عيد غدير

    پاسخ

    عليکم السلام و رحمةالله. اسعدالله ايامکن!

    به جا بياوريد كه مجبور نشوم بيايم بنويسم كه من همان محيا ي خورشيد من هستم كه هي گير آسمان بود آسماني شدن و تمام شعار هاي خوب دنيا!

    همان كه هي گير مي داد به اين عكس ريز سمت راستتان و ...!

    همان كه..!

    به جا بياوريد لطفا! :)

    پاسخ

    ما مگر چندتا خواننده ثابت با نام شما داشتيم؟ مگر مي شود به جا نياوريم؟ اين تغيير نشاني هم از اثرات دانش جويدن است؟! حالا كه به آسمان رفتيد لابد بايد بگوييم فضايي باشيد!

    سلام!

    اندازه ي يك ماه دير آمدم! ( و دلم حسابي سوخت!)

    احتمالا زين پس _ كه مي دانيم نيستيد_ بيشتر به اينجا آمد و شد كنيم و دلمان بيشتر براي شما و اينجا تنگ شود كه ما به رسم مرسوم و عادت مرضي! رفته پروريم!!( اين عبارت را خودم به تنهايي ساختم! مخلوطي از مرده پرستي و گدا پروري ... و اصلا ربطي ندارد به فرهنگستان و اين صحبت ها! فقط نشانه ي كوچكي است از قوه هاي به فعل نرسيده مان!)

    دوست داشتم _ هنوز _ مي بوديد!

    و دوست تر دارم كه دوباره باشيد...!

    كماكان _آسماني _ باشيد حضرت آقا و _خدايي _ و _ خدايي _ و _خدايي_!

    محتاج به دعا!

    ياعلي/.

    پاسخ

    سلام عليك!طبق معمول،. قبلتر كه كنكوري بوديد حالا ديگر چرا؟بايد به اين نبودنها عادت كرد، از وبلاگ ما شروع كنيد تا آبديده شويد. يحتمل قصد نداريد كه نمكدان بشكنيد و با جناب حداد و اعوان و انصار دربيافتيد و فرهنگستان علي حده براي خود افتتاح كنيد؟ قوه هاي شما براي ما ثابت شده است الهي فعليت يابد، حتي در امر بچه داري! فعلا كه نيستيم، شما صحنه را پر كنيد. ما نيز كماكان...التماس دعا! علي يار.
    سلام.
    تعارف كه نداريم ولي اميدواريم كه موقتي باشه تعطيلي اينجا و مجوز نوشتنش صادر بشه دوباره :D
    منتظر مي مانيم در سکوت !
    پاسخ

    سلام عليک.احتمال مي دادم که برخي از خوانندگان باور نکنند و فکر کنند نوعي بازي هست و يا...، و سکوت را ترجيح دهند. اما خوشبختانه يا متاسفانه جدي است.منتظرين حضرتش ان شاءالله.
    + سه تفنگدار 
    از معدود بازماندگان دوران وبلاگ نويسي ... حيف!
    پاسخ

    کي؟ من يا شما؟!
    سلام.عيد مبارك!يعني الان ديگه رفتين؟نيستين؟!!
    پاسخ

    سلام.تبريک.اي بابا! يعني معلوم نيست واقعا!؟
    هر چند حال و روز زمين و زمان بد است
    يک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
    حتي اگر به آخر خط هم رسيده اي
    آنجا براي عشق شروعي مجدد است


    ميلاد عالم آل محمد، هشتمين حجت سرمد،نگين درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا(ع) برشما و خانواده ي گراميتان، تبريک و تهنيت باد.

    پاسخ

    تبريك متقابل

    سلام

    عيدتون مبارك

    اگه دوس دارين بدونين سرنوشت مسعود کفترباز چي شد توي وبم منظرتون هستم.

    پاسخ

    سلام.همچنين.
    + الهه 
    شما كه هم خوش فكريد و هم نوشتن مي دانيد نبايد كامل رها كنيد - اب باريكه هم غنيمت است... كمي بيشتر تامل كنيد
    پاسخ

    نظر لطف است. غرض از تعطيلي اينجا رها کردن نوشتن بالکل نيست، شايد وقتي دگر جايي دگر آغاز کنيم. در مورد عشقي تاملات خود را کرده ام و با اينکه خيلي دوستش دارم ولي...

    سلام.دلايل شما در مورد پرداختن به خويشتن خويش روي ما را كم كرد ولي مومن هم ظاهرا مي بايست چند بعدي مي بود!البته شما استاديد و حتما درست مي فرماييد ولي همين وبلاگ نويسي هم يكي از راه هاي رسيدن به خداست.موفق و مويد باشيد در پناه حق

    پاسخ

    سلام. اول يک نکته اي را عرض کنم تا اشتباه نشود، درست است که اين نوشته آخر مملو از خودسازي و اصلاح خود است، اما گمان نشود که ما الان تريپ عرفاني برداشته ايم و مي خواهيم سير آفاق و انفس کنيم و ديگر با هيچ جنبده اي ارتباط نداشته و الخ... باور کنيد ما اهل اين بساط ها نيستيم اصلا. تعطيلي اينجا يک سري دلايل دارد که نزد خود حقير است و اتفاقا آن دلايل شايد عامل اصلي شد براي تعطيلي. بالاخره با گذر زمان و کبر سن حتي مدل موهاي آدمي نيز تفاوت مي کند (به نقل از آرايشگر محترم) ديگر چه برسد به شخصيت واقعي يا مجازي و برخي دلايل ديگر. ما حتما درست نمي فرماييم! ضمنا اگر کسي را مي شناسيد که از وب نويسي به خدا رسيده به ما نيز معرفي نماييد تا زانوي ادب بزنيم محضرشان. در ضمن من فکر مي کنم اين تعبير به خدا رسيدن چندان صحيح نباشد، خدايي شدن مهمتر است به گمانم. سلامت باشيد، في امان الله و حفظه.
    + ايمانه 

    شبي كه اولين كامنت وبلاگتان را مي نوشتم فكر نمي كردم روزي براي آخرين پستتان هم كامنت بگذارم؛ اما وبلاگ عشقي از معدود وبلاگ هايي شد كه تمام نوشته هايش را خواندم و دنبال كردم...

    وبلاگ عشقي براي من وبلاگي بود كه در شلوغ بازار آن ايام وبلاگستان مذهبي آمد و با خودش مدل جديدي از مذهبي نويسي را هم آورد. عشقي در عين طنز نويسي، ارزشي، مفهومي و هدف دار مي نوشت. قلم قوي و ايده هاي بكر و زاويه هاي پردازشي جديد، آن قدر توي اين وبلاگ ديده شد كه آدم را مطمئن مي كرد به اينكه دنبال كردن نوشته هاي اينجا ارزشش را دارد.

    فضاي اين وبلاگ - تا همين چند وقت پيش - آن قدر زنده و پويا و جذاب بود كه تبديل مي شد به پاتوقي براي بحث و گعده هاي نتي. يادم هست خيلي ها را اصلا همين خصوصيت مي كشاند اينجا.

    البته اين را هم بايد گفت كه برخي هنجارشكني هاي غيرمعمول و پا فراتر گذاشتن از عرف و عادات هم بود كه تحمل خواندن بعضي نوشته ها را مي گرفت از آدم ؛ ولي حالا كه فكرش را مي كنم مي بينم انگار عشقي بودن عشقي، به همين ساختار شكني ها بود!

    علي اي حال، با خواندن پست آخر اين وبلاگ، دلم گرفت. اميدوارم كه هر چه زودتر بساط فكر و قلمتان را در جايي از اين دنياي مجازي، دوباره پهن ببينيم...

    موفق و مويد باشيد

    پاسخ

    شما که از السابقون هستيد با آن وبلاگ نوستالوژيک و نيمه تعطيل خودتان! کلا شرمنده کرديد با اين تعابير و اصطلاحات، هر چي فرموديد به خودتون برگرده. البته اين را حاشيه بزنم که قالب نوشتاري ما طنز نبود، بلکه بعضا و معمولا در حاشيه از طنز و يا شوخي استفاده مي شد. بله بعضي ها که فقط مي آمدند تا کامنتهاي ديگران و پاسخهاي ما را بخوانند، روزگار خوشي بود. دقيقا عشقي بودن عشقي، به همين ساختار شكني ها بود! اميدوارم که دلتان هيچ وقت به اين راحتي نگيرد. شما نيز از همان دست خوانندگاني بوديد که از دست دادنشان خسران است و حيف است. تا ببينيم خدا چه مي خواهد. سلامت باشيد.
     <      1   2   3