mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2      
 
+ همون بنده خداي هميشگي 

سلام

خوبين شما؟

مرگ حسن آقا براي من كه يه ضربه ي بد بود...اينقدر كه ديشب تا صبح داغون شده بودم...فكر نمي كردم اينقدر...اما فكر كنم جريان همونه كه آدم فكر ميكنه نكنه خودش جاي حسن آقا باشه...من هم جداً‏ لذت بردم وقتي وبلاگ ختم رو ديدم يا وبلاگ خود حسن آقا رو...و راستش دلم براي مادرشون از همه بيشتر سوخت

حسن آقا يه زن خوب خواست كه بكشدش بالا اين طوري شدا...من ميگم تا يه مدت شما زن نخواه...خدا به موقع بهت ميده...عجله خوب نيست

شاد باشين و عيدتون هم مبارك

پاسخ

سلام.ممنون.انگار شما خوب نيستيد!به هرحال خيرش اينه كه ميتونيم خودمون جاي مرحوم بذاريم.اتفاقا خيلي خوبه آدم وقتي جنازه ميبينه خودشو بالاي دست مردم تصور كنه.اميدتون رو از دست نديد.مطمئنم خدا به مادرش هم صبر ميده...عجله اي نكردم،خانواده دارن فشار ميارن،لابد وقتش شده ديگه.خرم باشيد و عيد شماهم مبارك.
+ يه نفر 

بسم الله الرحمن الرحيم

مادر آقاي نظري ديشب ماجرا رو فهميدن.خدا بهشون صبر بده

امروز عيده نه؟يه مادر چه عيدي گرفت.

خدايا تو خود شاهدي.بر از دست دادن انسان هايي كه روزي ..............

ياعلي

پاسخ

باسمه.مطمئنم خداوند صبرش را هم ميدهد.طوريكه ما تعجب مي كنيم.علي يارتون.

سلام!

هم تبريك هم تسليت!!!

شما نگران بند4 نباش مدير پارسي بلاگ خبرمون ميكنه! مثل همه ي موارد ديگه....!

يه سوال هميشه برام پيش مي اومدكه شما به خاطر تخفيف كارتهاي اينترنت بين ساعت12
تا6 صبح آپ مي كنين؟ !

آسماني باشيد......اينروزها كه در اسمان بازٍ بازٍ!!!


پاسخ

سلام.همچنين.آخه مشكل اينجاس كه مدير هم من رو نميشناسه!!!اون سوال هم جوابش منفيه چون بنده حقير براي سه ماه اينترنت 24ساعته گرفتم،در پولش اثري نميكنه.فقط اول بامداد آپ مي كنم ديگه.خدايي باشيد كه در خدا هميشه باز است!!!

نفس هاي انسان گام هايي است که به سوي مرگ برمي دارد. حضرت علي (ع) سخناني از اين دست که مالامال از مرگ آگاهي باشد بسيار دارند. مرگ آگاهي کيفيت حضور مردان خدا را در دنيا بيان مي دارد. تا آنجا که هر که مقرب تر است مرگ آگاه تر است. و بر اين قياس بايد چنين گفت که حضور علي عليه السلام در عالم ،عين مر گ آگاهي است. مر گ آگاهي يعني که انسان همواره نسبت به اين معنا که مرگي محتوم را پيش رو دارد آگاه باشد و با اين آگاهي زيست کند و هرگز از آن غفلت نيابد.


مردمان اين روزگار سخت از مرگ مي ترسند و بنابراين شنيدن اين سخنان برايشان دشوار است. اما حقيقت آن است که زندگ انسان با مرگ در آميخته است و بقايش با فنا. پيش از ما ميلياردها نفر بر روي اين کره ي خاکي زيسته اند و پس از ما نيز. اگر مولا علي عليه السلام مي فرمايد: « والله ابن ابي طالب با مرگ انسي آن چنان دارد که طفلي به پستان مادرش.» اين انس که مولاي ما از آن سخن ميگويد چيزي فراتر از مرگ آگاهي است؛ طلب مرگ است. طلب مرگ نه همچون پاياني بر زندگي. مرگ پايان زندگي نيست. مرگ آغاز حياتي ديگر است؛ حياتي که ديگر با فنا و مرگ در آميخته نيست. حياتي بي مرگ و مطلق. زندگي اين عالم در ميان دو عدم معنا مي گيرد؛ عالم پس از مرگ همان عالم پيش از تولد است و انسان در بين اين دو عدم فرصت زيستن دارد. زندگي دنيا با مرگ در آميخته است؛ روشنايي هايش با تاريکي، شادي هايش با رنج، خنده هايش با گريه، پيروزي هايش با شکست، زيبايي هايش با زشتي، جواني اش با پيري و بالاخره وجودش با عدم.حقيقت اين عالم فنا است و انسان را نه براي فنا، که براي بقا آفريده اند: « خلقتم للبقا لا للفناء واسمعو دعوة الموت آذانکم قبل ان يدعي بکم»؛ دعوت مرگ را به گوش گيريد، پيش از آنکه مرگ شما را فرا خواند.


و همه ي اين سخنان از سر مرگ آکاهي است و راستش، لذت زندگي مرگ اگاهانه را جز اولياي خدا کس نمي داند؛ اين لذتي نيست که به هر کس عطا کنند. تنگ نظري است اگر به مقتضاي تفکر رايج به اين سخن پشت کنيم و بگوييم : « تا کجا از مرگ مي گوييد؟ کمي هم در وصف زندگي بسراييد! دل بستن در دنيا دل بستن در فناست و مرگ بر ما سايه افکنده است. اين علي است که چنين مي فرمايد. همانکه راه هاي آسمان را بهتر از راه هاي زمين ميشناسد. سخنان او سروده هايي شاد و مفرح در وصف زندگي است. آن زندگي که با زهر فنا و مرگ در نياميخته است. منتهي غفلت زدگان بيشتر مي پسندند که با غفلت از مرگ، به سراب شادي هاي آميخته با غصه دل خوش کنند. بگذار چنين باشد. اما اگر اولياي خدا در جستجوي فناي في الله هستند، بقاي حقيقي را طلب کرده اند. بودني را که از دسترس مرگ و فنا و رنج و غصه و شکست دور باشد.


به سخن علي عليه السلام گوش بسپاريم: «دلهاتان را از دنيا بيرون کنيد، پيش از آنکه بدن هاي شما را از آن بيرون ببرند. »


دعا کنيد دعاي ما هم از سقف بالاتر بره! دعا کنيد...
يا علي

پاسخ

شما دعا كنيد دعاي ما پايين نره...علي يارتون

سلام آقا عشقي!

خوبين؟ هي....البته حال همه گرفته شده سر اين قضيه....

مي گم آدم با خوندن وبلاگ شما نمي دونه بخنده يا گريه كنه؟!!! آخه اون بندهاي 4- 5 و 6 نوشته تون خيلي بامزه بود! به خصوص بند 5 !!!!

براي منم دعا كنيد كه يه همسر خوب و هم كفو خودم پيدا بشه. به گمونم دعاي مؤمن در حق مؤمن زودتر مستجاب مي شه. منم براي شما دعا مي كنم!

راستي يه سر به وبلاگم بزنين و نوشته امو سر صبر بخونين و نظر بدين.

منتظرم.

يا علي...

پاسخ

سلام!شكر.مرگ حقه دير و زود داره ولي سوخت و سوز نداره.خوب منم بخاطر همين بينشون خط كشيدم.من كه مومن نيستم.ولي دعا كردم از خودتون بهتر باشه.خوبه؟ان شالله.علي يارتون.

سلام!‏
اصلش اولئك عليهم صلوات من ربهم و رحمه است.

ولي من فكر نمي كنم به خاطر اين قضيه آدم بايد برودو پيام دوستي همه را قبول كند.شما فقط برويد ببينيد در بعضي‏هايشان چه مطالبي كه نمي زنند... .

فان العزه لله جميعاً به اين چيزها نيست كه...

التماس دعا

پاسخ

سلام!اصل كدوم؟ان شالله كه بچه مثبتا دوست ما شوند.احسنت...تعز من تشاء و تذل من تشاء...محتاجم.راستي عيدي؟

سلام جيگر

دست نوشته هاي عاشقانه اي داري

اميدوارم هميشه يه عشقي باقي بموني ، ما رو هم يه گوشه قلبت جا بده

خب كاريي نداري فعلا

جيگرتو بخورم

اينم يه پيغام عاشقونه

خوب بيد

پاسخ

سلام قلوه.عشقي ميخوني.جا ندارم شرمنده.خوردنش بقيه،چيزيش نمونده واسه تو.عالي بيد.نه به پاييني نه به اين.

سلام

ميشه درباره اخلاق منتظرين امام هم چيزي بنويسي

فعلا

پاسخ

سلام.نه علمشو دارم نه اخلاقشو.
به مورد 4 قبلا فكر كرده بودم . من كه تداركات ديدم بعد از مرگم حتي پسوردم هم سپردم به كسي .
پاسخ

خوش به حال شما.معروف هم هستيد،ديگه چه شود.ولي منو كسي نميشناسه!!!
 <      1   2