• وبلاگ : 
  • يادداشت : اِندِ خَريّت!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من 

    شما چطور علت خلقت براي دوزخ را نفهمي آدم‌ها برداشت کرده‌ايد؟! آن [زيرا] را از کجا آورده‌ايد؟! آيا معلول مي‌تواند متقدم بر علتش شود؟! فتأمل جيدا.

    پاسخ

    شما مطمئنيد براي همين نوشته کامنت گذاشتيد؟ اصلا آدرس رو درست اومديد؟ و اما جواب سخن فيلسوفانه شما! من قائل به اين تعريف از عقل هستم که فرموده اند: العقل ما عبد به الرحمن و اکتسب به الجنان. معنا هم واضح است، پس عقل (به معناي حقيقي) بايد بنده را به سوي بندگي و عبوديت و بهشت رهنمون گردد، حالا اگر کسي به سوي بندگي و بهشت رهنمون نشد نشان از چيست؟ معلوم است ديگر، بي عقلي، نفهمي و يا خريت او! علت و معلولش را ديگر خودتان بيابيد.